Oprangering 1 Mz 1453
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Oprangering 1 Mz 1453
dagens godstog fra Fredericia til Vejle G7515 hvor de 4 bagerste vogne blev afkoblet
og resten af toget fortsatte til Herning
Mz 1453 kan fås hos Hobbytrade D-DB 31 80 455 6 410-7 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 6 531-0 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 7 039-3 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 6 606-0 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 8 590-4 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-ERMD 31 80 784 6 038-7 Zacns ERMEVA tankvogn har kunnet fås ved Roco 66559 D-DB 35 80 455 7 777-5 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 A-ÖBB 31 81 477 7 154-3 Shimmns Roco dobbeltsæt 66085 F-SNCF 31 87 477 6 781-8 Shimms-u Märklin 47209 dobbeltsæt D-DB 31 80 467 6 242-9 Shimmns-u Roco 66182 3 vognssæt D-DB 31 80 487 7 160-0 Sahimms-u Lilliput 235773
og resten af toget fortsatte til Herning
Mz 1453 kan fås hos Hobbytrade D-DB 31 80 455 6 410-7 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 6 531-0 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 7 039-3 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 6 606-0 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-DB 31 80 455 8 590-4 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 D-ERMD 31 80 784 6 038-7 Zacns ERMEVA tankvogn har kunnet fås ved Roco 66559 D-DB 35 80 455 7 777-5 Sgns læsset med 2 Eurotainer har kunnet fås ved Märklin 47072 A-ÖBB 31 81 477 7 154-3 Shimmns Roco dobbeltsæt 66085 F-SNCF 31 87 477 6 781-8 Shimms-u Märklin 47209 dobbeltsæt D-DB 31 80 467 6 242-9 Shimmns-u Roco 66182 3 vognssæt D-DB 31 80 487 7 160-0 Sahimms-u Lilliput 235773
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: oprangering
Hej Søren
Fedt! :-)
Märklin og Trix har sæt i handlen med Eurotainer vognene. De fleste andre vogne kan fås fra forskellige producenter. Så det er jo et dejlig nemt godstog at få oprangeret. :-)
Fedt! :-)
Märklin og Trix har sæt i handlen med Eurotainer vognene. De fleste andre vogne kan fås fra forskellige producenter. Så det er jo et dejlig nemt godstog at få oprangeret. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: oprangering
Rail cargo Austria coilvogn = roco 66085
Klaus
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: oprangering
Hvem bygger egentlig seksakslede Sahimms-u? Dem har jeg aldrig set i handlen.
EDIT: Ser lige, at Søren har skrevet Liliput... spanks!
EDIT: Ser lige, at Søren har skrevet Liliput... spanks!
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Re: oprangering
jeg skulle lige have tid til at finde de andre vogne
sad og redigerede indlæg mens i skrev
sad og redigerede indlæg mens i skrev
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: oprangering
Det er et godt stykke arbejde! Tak for det! :-)gmmz skrev:jeg skulle lige have tid til at finde de andre vogne
sad og redigerede indlæg mens i skrev
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Re: oprangering
Hejsa
Da jeg var sammen med Søren A. den fredag og fik en par film/foto af samme stamme, har jeg fået lyst til at prøve at lave den i model.
Første skud på stammen er fra Roco. Et utroligt flot sæt (66085) Håber at jeg med tiden kan finde resten. :)
joh
Da jeg var sammen med Søren A. den fredag og fik en par film/foto af samme stamme, har jeg fået lyst til at prøve at lave den i model.
Første skud på stammen er fra Roco. Et utroligt flot sæt (66085) Håber at jeg med tiden kan finde resten. :)
joh
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: oprangering
Angående RailCargo Austria Shimmns, så skuer mit øje lige, at den er med spidstag. Selvom det selvfølgelig er repræsentationen af firmaet, der tæller ved oprangeringen, så er PIKOs model 54930, faktisk et bedre bud end Rocos.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: oprangering
Det vil sige at Jan-Ole har købt forkert ind?bahnfannet skrev: Selvom det selvfølgelig er repræsentationen af firmaet, der tæller ved oprangeringen, så er PIKOs model 54930, faktisk et bedre bud end Rocos.
Så må du købe en PIKO og bytte med ham. Det kan vel gå lige O-P-op med en PIKO vogn og et Roco vognsæt?
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: oprangering
Som før skrevet, så er det vel fint, at firmaet er repræsenteret. :-)moppe skrev:Det vil sige at Jan-Ole har købt forkert ind?
Så må du købe en PIKO og bytte med ham. Det kan vel gå lige O-P-op med en PIKO vogn og et Roco vognsæt?
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/