Hej
Når jeg sætter mit Lyntog MA fra Roco 69053 på Lokprogrammer, så har den svært ved at læse lokomotivet. Jeg får bl.a. ikke adgang til programmering af CV.
Fejlen kommer i programmet - version 5.0.14
/Finn
Hej
Når jeg sætter mit Lyntog MA fra Roco 69053 på Lokprogrammer, så har den svært ved at læse lokomotivet. Jeg får bl.a. ikke adgang til programmering af CV.
Fejlen kommer i programmet - version 5.0.14
/Finn
V5 programmet kan ikke håndtere V2 dekodere.
Installer V2.7.9 softwaren også. Du kan godt have begge på en gang.
Klaus
Tak.
Det anede jeg ikke man kunne. Men det prøver jeg.
/Finn