Loksound 2.0 og Lokprogrammer

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
Togfører 2
Godsforvalter
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jan 2019, 17:47
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Aabenraa

Loksound 2.0 og Lokprogrammer

Indlæg af Togfører 2 »

Hej

Når jeg sætter mit Lyntog MA fra Roco 69053 på Lokprogrammer, så har den svært ved at læse lokomotivet. Jeg får bl.a. ikke adgang til programmering af CV.

Fejlen kommer i programmet - version 5.0.14

Fejl i Lokpilot ved laes Loksound 2nul.jpg

/Finn

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Loksound 2.0 og Lokprogrammer

Indlæg af moppe »

V5 programmet kan ikke håndtere V2 dekodere.

Installer V2.7.9 softwaren også. Du kan godt have begge på en gang.

Klaus

Togfører 2
Godsforvalter
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jan 2019, 17:47
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Aabenraa

Re: Loksound 2.0 og Lokprogrammer

Indlæg af Togfører 2 »

Tak.
Det anede jeg ikke man kunne. Men det prøver jeg.

/Finn

Besvar