Litr S 736

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
TT-tog
Stationsforstander
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12 aug 2011, 12:54
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Litr S 736

Indlæg af TT-tog »

Hej med jer

Havde lige tid til at komme forbi Vejle Banegård for at se S 736 ankomme til Vejle banegård og kort efter køre videre til Jelling
Det regnede da vi ankom men det blev da heldigvis tørvejr da jeg tog opstilling...
:lol:
med venlig toghilsen

TT-tog
(Thomas Thomsen)
Vedhæftede filer
2012_07282012LitraS0004.JPG
2012_07282012LitraS0007.JPG
2012_07282012LitraS0010.JPG
2012_07282012LitraS0011.JPG
2012_07282012LitraS0012.JPG
2012_07282012LitraS0015.JPG
2012_07282012LitraS0016.JPG
2012_07282012LitraS0017.JPG
2012_07282012LitraS0018.JPG
2012_07282012LitraS0019.JPG
TT-tog
Stationsforstander
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12 aug 2011, 12:54
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Litr S 736

Indlæg af TT-tog »

Hej med jer

Vi var lige en tur ude at køre med S 736 i sidste weekend..
Sidenhen en tur til Grejs gamle station..
Vedhæftede filer
2012_08042012LitraS0011.JPG
2012_08042012LitraS0014.JPG
2012_08042012LitraS0016.JPG
2012_08042012LitraS0017.JPG
2012_08042012LitraS0019.JPG
2012_08042012LitraS0020.JPG
2012_08042012LitraS0022.JPG
2012_08042012LitraS0032.JPG
2012_08042012LitraS0033.JPG
2012_08042012LitraS0034.JPG
2012_08042012LitraS0035.JPG
2012_08042012LitraS0036.JPG
2012_08042012LitraS0037.JPG
2012_08042012LitraS0038.JPG
2012_08042012LitraS0039.JPG
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: Litr S 736

Indlæg af gmmz »

spændende billeder, dejligt at se den gamle kæmpe, komme ud at køre igen
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Besvar