Jeg skal til at sætte en ny Zimo lyddekoder i denne Litra F og skal have toppen af lok'et. Der sidder en skrue under slæbeskoen der skal skrues ud, så hvordan får jeg lige slæbeskoen af uden at ødelægge noget ... eller fjerner jeg bare glidestykket og bøjer kobberarmen forsigtigt op og skruer skruen ud ?
Litra F 446
-
Mogens
- Lokomotivfører
- Indlæg: 300
- Tilmeldt: 16 dec 2017, 21:21
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C cs 3 + med tp link
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Litra F 446
Hej
Prøv lige at hoppe ned i emnet elektronik og digital drift nedenfor hvor du har skrevet.
Der er en der også har en F maskine han haft en række interessante udfordringer som blev løst han må vide en masse som kan hjælpe dig videre.
Med venlig hilsen
Mogens
Kører Märklin. CS3+ og Cs2, tysk materiel, enkelte DK modeller.
-
Mic
- Ledvogter
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 22 feb 2021, 13:19
- Digital: Ja
- Scale: N
- Skinnesystem: ved ikke
- Geografisk sted: Brædstrup
Re: Litra F 446
Tak Mogens, er hermed gjort :-)
mvh Michael