Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Hvis det bare var web problemet , min esu decoder i et tog gået fuldstændig amok efter opdateringen. Sc3 står hele tiden og søger efter mmx når toget bliver sat på skinnerne. Kan ikke gå i ro siger at den er nød til at omprogrammere decoder hele tiden. Hvis man afbryder for dette . Køre toget ok men alle indstillinger du har lavet er væk fabriks indstillinger. Det værste der gået helt galt med mine flex koblinger de kan ikke slå fra igen bliver utrolige varme. Jeg kan ikke få lov til at gå ind i sc3 og rette det til kun et sek varighed da den hele tiden prøver at indlæse rette osv blokere det hele. Jeg har fået in kammerat til at sætte decoderen i dcc. Håber det virker. Nu har jeg nogle ESU tog både ac og dc men jeg ved ikke hvordan de vil reagere hvis jeg sætter dem på.
Se på youtube der mange der har bøvl med dette. Så er der nyt nede fra Märklin om der snart kommer en hurtig opdatering så dette problem bliver rettet ?.
Selve mit norfork lokomotiv fra esu er der også problemer med. kan ikke tænde lys kan ikke komme ind i den. Så jeg håber Märklin snart kommer med update snarest