Finder der på CS3 en indstillingsmulighed, så man indlægge en pause mellem to på hinanden efterfølgende skift på f.eks. 2 sporskifter.
Jeg ved det findes i hændelser, men det en mere almen indstilling jeg spøger om !
Finder der på CS3 en indstillingsmulighed, så man indlægge en pause mellem to på hinanden efterfølgende skift på f.eks. 2 sporskifter.
Jeg ved det findes i hændelser, men det en mere almen indstilling jeg spøger om !
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).
Det styrer du hændelserne
Med venlig hilsen
Mogens
Kører Märklin. CS3+ og Cs2, tysk materiel, enkelte DK modeller.
Og kun der ?
Da jeg har ikke hændelser på alle artikler, så må jeg måske ty til impulstider / forklaring i en anden tråd …
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).
Du efterspørger jo en hændelse med skift af 2 sporskifte derfor er mit svar baseret herpå altså du må ind og programmere din hændelse iøvrigt har maerklin mange gode hint herom på Facebook.
Med venlig hilsen
Mogens
Kører Märklin. CS3+ og Cs2, tysk materiel, enkelte DK modeller.
Hvis du ikke benytter hændelser, så er der jo sådan set kun dig selv til at holde pausen. Så tryk lidt langsommere på tasterne, så har du din pause.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Giver mening