Hej
Da jeg er ved at få samlet en masse oprangeringer, må jeg jo huske at poste dem,
her er Mz 1452 lige ankommet i spor 10 Fredericia, som med dagens tomme og fyldte vogne
fra Vamdrup, Kolding og Taulov
resten af vognene følger i næste afsnit
oprangering 24 Mz 1452
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
oprangering 24 Mz 1452
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Re: oprangering 24 Mz 1452
resten af vognene
det var et langt godstog, som vil være svært at efterligne på modelbanen
bilvognene er allesammen fra Vamdrup, de lukkede kan være fra Kolding eller Taulov, container-bærevognene er alle fra Taulov
bilvognene er allesammen fra Vamdrup, de lukkede kan være fra Kolding eller Taulov, container-bærevognene er alle fra Taulov
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
jhcn
- Lokomotivfører
- Indlæg: 292
- Tilmeldt: 31 aug 2011, 09:16
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus
Re: oprangering 24 Mz 1452
Hej Søren
Jeg skal lige huske at rose dig for disse indlæg, for det er simpelthen et super arbejde du laver for os alle! MANGE tak for det - og fortsæt gerne :D
Jeg skal lige huske at rose dig for disse indlæg, for det er simpelthen et super arbejde du laver for os alle! MANGE tak for det - og fortsæt gerne :D
Henrik
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Re: oprangering 24 Mz 1452
Hej med jer..
Det er da fantastisk at se så gammel en maskine som stadig bliver ved med at køre..selvom de jo oser en del 8-)
med venlig jernbanehilsen
Thomas
Det er da fantastisk at se så gammel en maskine som stadig bliver ved med at køre..selvom de jo oser en del 8-)
med venlig jernbanehilsen
Thomas