Søgningen gav 24 resultater
- 19 jan 2013, 18:23
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: Hvem får først samlet dette tog?
- Svar: 9
- Visninger: 5137
Re: Hvem får først samlet dette tog?
Et super flot togsæt,man må nok til at spare sammen,og indhente tilbud,på Class 66 med dertil 15-21 Lauritzen vogne :D
- 06 sep 2012, 19:23
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: "Indmadsfremhævning"
- Svar: 6
- Visninger: 4270
Re: "Indmadsfremhævning"
moppe skrev:Takker - prøv at tag en blyant, kør den let frem og tilbage over hele "indmaden" og kør så en våd finger hen over.
Det gode ved blyant er at man altid kan vaske det af igen, hvis ikke resultatet er tilfredsstillende.
Klaus
Tak for tippet det må jeg prøve. :D
- 06 sep 2012, 17:25
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: "Indmadsfremhævning"
- Svar: 6
- Visninger: 4270
- 19 maj 2012, 17:00
- Forum: Køb, salg, bytte og arrangementer
- Emne: Patinering af Loks og vogne.
- Svar: 0
- Visninger: 1817
Patinering af Loks og vogne.
Så er der et link for dem der ikke selv vil give sig i kast med at Patinere etc. ens lokomotiver,og vogne,
der er en prisliste også.
Der er eksempler på hans kunnen på siden.
http://www.bechers.dk/models/?Velkommen
der er en prisliste også.
Der er eksempler på hans kunnen på siden.
http://www.bechers.dk/models/?Velkommen
- 20 feb 2012, 21:53
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
- Svar: 10
- Visninger: 6893
Re: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
Man kan se nogen af dem køre her det er taget igår aftes,skal helst tages i dagslys.Jimmyoldtimer skrev:Stikket der sidder i den omtalte Hectorail er beregnet til en 22 Pins decoder det er bare Roco der har valgt en 16 pins.
http://www.youtube.com/watch?v=eZrF1vMwCT4
- 20 feb 2012, 18:43
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
- Svar: 10
- Visninger: 6893
Re: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
Stikket der sidder i den omtalte Hectorail er beregnet til en 22 Pins decoder det er bare Roco der har valgt en 16 pins.
- 20 feb 2012, 00:16
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Vendesløjfe
- Svar: 4
- Visninger: 3933
Re: Vendesløjfe
:D Ja så blev man det klogere.
- 19 feb 2012, 22:48
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Vendesløjfe
- Svar: 4
- Visninger: 3933
Re: Vendesløjfe
Hej LK100 er nu udemærket til vendesløjfer ,de har virket hos mig.
du kan se lidt her: http://www.jimmyoldtimerstogside.dk/25246584 :D
du kan se lidt her: http://www.jimmyoldtimerstogside.dk/25246584 :D
- 16 feb 2012, 21:52
- Forum: Begynderspørgsmål
- Emne: Forskellige fabrikater
- Svar: 5
- Visninger: 6136
Re: Forskellige fabrikater
Roco laver nogle rigtig gode velkørende maskiner,men det gør Hobbytrade også,til AC og DC brug,du må ind til den nærmeste forhandler! i Aarhus er der Finn Lekbo i Tranbjerg http://www.felixteam.dk/index.htm ,og JK Modelbane forretning på Silkeborgvej http://www.jkmodel.dk ,der jo også Hobbykæden i Å...
- 15 feb 2012, 00:37
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: Nyheder 2012
- Svar: 18
- Visninger: 9458
Re: Nyheder 2012
Ja der er da en del nyheder fra Roco som er på ønskelisten ,men også Heljan og Hobbytrade vogne og loks som "jeg ikke har fået købt endnu" :D