Søgningen gav 24 resultater

af Jimmyoldtimer
19 jan 2013, 18:23
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: Hvem får først samlet dette tog?
Svar: 9
Visninger: 5137

Re: Hvem får først samlet dette tog?

Et super flot togsæt,man må nok til at spare sammen,og indhente tilbud,på Class 66 med dertil 15-21 Lauritzen vogne :D
af Jimmyoldtimer
06 sep 2012, 19:23
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: "Indmadsfremhævning"
Svar: 6
Visninger: 4270

Re: "Indmadsfremhævning"

moppe skrev:Takker - prøv at tag en blyant, kør den let frem og tilbage over hele "indmaden" og kør så en våd finger hen over.

Det gode ved blyant er at man altid kan vaske det af igen, hvis ikke resultatet er tilfredsstillende.


Klaus

Tak for tippet det må jeg prøve. :D
af Jimmyoldtimer
19 maj 2012, 17:00
Forum: Køb, salg, bytte og arrangementer
Emne: Patinering af Loks og vogne.
Svar: 0
Visninger: 1817

Patinering af Loks og vogne.

Så er der et link for dem der ikke selv vil give sig i kast med at Patinere etc. ens lokomotiver,og vogne,
der er en prisliste også.
Der er eksempler på hans kunnen på siden.
http://www.bechers.dk/models/?Velkommen
af Jimmyoldtimer
20 feb 2012, 21:53
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
Svar: 10
Visninger: 6893

Re: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12

Jimmyoldtimer skrev:Stikket der sidder i den omtalte Hectorail er beregnet til en 22 Pins decoder det er bare Roco der har valgt en 16 pins.
Man kan se nogen af dem køre her det er taget igår aftes,skal helst tages i dagslys.


http://www.youtube.com/watch?v=eZrF1vMwCT4
af Jimmyoldtimer
20 feb 2012, 18:43
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12
Svar: 10
Visninger: 6893

Re: Lidt nye Loks opdateret 15,02.12

Stikket der sidder i den omtalte Hectorail er beregnet til en 22 Pins decoder det er bare Roco der har valgt en 16 pins.
af Jimmyoldtimer
20 feb 2012, 00:16
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Vendesløjfe
Svar: 4
Visninger: 3933

Re: Vendesløjfe

:D Ja så blev man det klogere.
af Jimmyoldtimer
19 feb 2012, 22:48
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Vendesløjfe
Svar: 4
Visninger: 3933

Re: Vendesløjfe

Hej LK100 er nu udemærket til vendesløjfer ,de har virket hos mig.
du kan se lidt her: http://www.jimmyoldtimerstogside.dk/25246584 :D
af Jimmyoldtimer
16 feb 2012, 21:52
Forum: Begynderspørgsmål
Emne: Forskellige fabrikater
Svar: 5
Visninger: 6136

Re: Forskellige fabrikater

Roco laver nogle rigtig gode velkørende maskiner,men det gør Hobbytrade også,til AC og DC brug,du må ind til den nærmeste forhandler! i Aarhus er der Finn Lekbo i Tranbjerg http://www.felixteam.dk/index.htm ,og JK Modelbane forretning på Silkeborgvej http://www.jkmodel.dk ,der jo også Hobbykæden i Å...
af Jimmyoldtimer
15 feb 2012, 00:37
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: Nyheder 2012
Svar: 18
Visninger: 9458

Re: Nyheder 2012

Ja der er da en del nyheder fra Roco som er på ønskelisten ,men også Heljan og Hobbytrade vogne og loks som "jeg ikke har fået købt endnu" :D