DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
f.ormstrup
Godsforvalter
Indlæg: 147
Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Kontakt:

DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af f.ormstrup »

DMJU afholder som bekendt den "årlige" modeljernbaneudstilling i Bramdrupdam v/Kolding. Datoen er d.14. og 15. april.
Der er i den anledning oprettet en udstillingshjemmeside på DMJU-udstillinger, hvor der vil komme aktivitetsplaner - workshops, arbejdende værksteder, udstillerliste og meget mere.

Idéer/forslag til emner (gerne med "foredragsholder") til workshops efterlyses.
Det er heller ikke forsent at tilmelde sig til dioramakonkurrencen.
mvh Flemming
Videoer
SVJMJK
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af gmmz »

flemming, du har oprettet den samme tråd, den står lidt længere nede af siden,

ledte efter sidste tilmelding til dioramakonkurrancen,
men jeg har fundet ud af det, det er den 15marts

mvh
Søren
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Søren »

f.ormstrup skrev:Der er i den anledning oprettet en udstillingshjemmeside på DMJU-udstillinger, hvor der vil komme aktivitetsplaner - workshops, arbejdende værksteder, udstillerliste og meget mere.
Jeg forstår ikke denne spredning af jeres informationer. Som bruger, vil jeg tænke: "Hmm, hvor er det mest fornuftige sted, at lede efter informationer om DMJU's udstilling? - Nåå jo: dmju.dk". I har et udmærket domæne, jeg synes I skal bruge det - og kun det. Det er det brugerne vil forvente, da det er det naturlige valg.

Men ellers - udmærket initiativ - men jeg synes det er forkert realiseret.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

DMJU
Stationsforstander
Indlæg: 63
Tilmeldt: 19 jan 2012, 22:08
Digital: Ja
Scale: Other Scale
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af DMJU »

Hej Modeltogs venner

Skal du ikke med på vores udstilling som gæst ?

DMJU arrangere bustransport fra København og Frederikshavn, også for jer som ikke er medlem af DMJU

Vores program er næsten på plads, men vi mangler at ”lande” et par aftaler, så hold øje med hjemmeside.

Se mere på http://dmjunion.blogspot.com/

På vores stand har vi lavet et program hvor du kan møde os efter de funktioner vi har i bestyrelsen, så du er mere end velkomme til at komme forbi og hilse på og få en lille snak med os.

Vel mødt
Formand DMJU
Jan-Ole Hansen
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af gert »

så er der kommet et specielt nyhedsbrev fra DMJU omhandlende udstillingen den 14. og 15. april.

Du finder det her:

http://www.dmju.dk/s%C3%A6r.pdf

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Søren »

gert skrev:så er der kommet et specielt nyhedsbrev fra DMJU omhandlende udstillingen den 14. og 15. april.
Nice program, jeg glæder mig :)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af gert »

I forbindelse med DMJU´s udstilling næste weekend i Bramdrupdamhallerne, er der arrangeret veterantogskørsel fra Kolding station og en tur på Kolding havn. Det bliver en oprangering med HHJ DL 11 og dertil passende 2 akslede personvogne.
Billetten til udstillingen gælder også som gyldig rejsehjemmel til veterantoget.

SIDSTE NYT

Der er arrangeret bus mellem Bramdrupdamhallerne og Kolding station.

Se nærmere på DMJU's specielle "hjemmeside" om udstillingen:

http://dmjunion.blogspot.com/

Vi ses i Bramdrupdam!

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af moppe »

bahnfannet skrev:Nice program, jeg glæder mig :)
Jeg skal være der søndag, hvad med jer andre?


Klaus
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af bygger01 »

Birgit og jeg skal passe Herborg's stand, så kom og prøv "sagen"

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af gmmz »

jeg er der begge dage, på spor0's stand, sammen med JMJK
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Besvar