DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
f.ormstrup
- Godsforvalter
- Indlæg: 147
- Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Kontakt:
DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
DMJU afholder som bekendt den "årlige" modeljernbaneudstilling i Bramdrupdam v/Kolding. Datoen er d.14. og 15. april.
Der er i den anledning oprettet en udstillingshjemmeside på DMJU-udstillinger, hvor der vil komme aktivitetsplaner - workshops, arbejdende værksteder, udstillerliste og meget mere.
Idéer/forslag til emner (gerne med "foredragsholder") til workshops efterlyses.
Det er heller ikke forsent at tilmelde sig til dioramakonkurrencen.
Der er i den anledning oprettet en udstillingshjemmeside på DMJU-udstillinger, hvor der vil komme aktivitetsplaner - workshops, arbejdende værksteder, udstillerliste og meget mere.
Idéer/forslag til emner (gerne med "foredragsholder") til workshops efterlyses.
Det er heller ikke forsent at tilmelde sig til dioramakonkurrencen.
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
flemming, du har oprettet den samme tråd, den står lidt længere nede af siden,
ledte efter sidste tilmelding til dioramakonkurrancen,
men jeg har fundet ud af det, det er den 15marts
mvh
Søren
ledte efter sidste tilmelding til dioramakonkurrancen,
men jeg har fundet ud af det, det er den 15marts
mvh
Søren
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg forstår ikke denne spredning af jeres informationer. Som bruger, vil jeg tænke: "Hmm, hvor er det mest fornuftige sted, at lede efter informationer om DMJU's udstilling? - Nåå jo: dmju.dk". I har et udmærket domæne, jeg synes I skal bruge det - og kun det. Det er det brugerne vil forvente, da det er det naturlige valg.f.ormstrup skrev:Der er i den anledning oprettet en udstillingshjemmeside på DMJU-udstillinger, hvor der vil komme aktivitetsplaner - workshops, arbejdende værksteder, udstillerliste og meget mere.
Men ellers - udmærket initiativ - men jeg synes det er forkert realiseret.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
DMJU
- Stationsforstander
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 19 jan 2012, 22:08
- Digital: Ja
- Scale: Other Scale
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Hej Modeltogs venner
Skal du ikke med på vores udstilling som gæst ?
DMJU arrangere bustransport fra København og Frederikshavn, også for jer som ikke er medlem af DMJU
Vores program er næsten på plads, men vi mangler at ”lande” et par aftaler, så hold øje med hjemmeside.
Se mere på http://dmjunion.blogspot.com/
På vores stand har vi lavet et program hvor du kan møde os efter de funktioner vi har i bestyrelsen, så du er mere end velkomme til at komme forbi og hilse på og få en lille snak med os.
Vel mødt
Formand DMJU
Jan-Ole Hansen
Skal du ikke med på vores udstilling som gæst ?
DMJU arrangere bustransport fra København og Frederikshavn, også for jer som ikke er medlem af DMJU
Vores program er næsten på plads, men vi mangler at ”lande” et par aftaler, så hold øje med hjemmeside.
Se mere på http://dmjunion.blogspot.com/
På vores stand har vi lavet et program hvor du kan møde os efter de funktioner vi har i bestyrelsen, så du er mere end velkomme til at komme forbi og hilse på og få en lille snak med os.
Vel mødt
Formand DMJU
Jan-Ole Hansen
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
så er der kommet et specielt nyhedsbrev fra DMJU omhandlende udstillingen den 14. og 15. april.
Du finder det her:
http://www.dmju.dk/s%C3%A6r.pdf
Gert
Du finder det her:
http://www.dmju.dk/s%C3%A6r.pdf
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Nice program, jeg glæder mig :)gert skrev:så er der kommet et specielt nyhedsbrev fra DMJU omhandlende udstillingen den 14. og 15. april.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
I forbindelse med DMJU´s udstilling næste weekend i Bramdrupdamhallerne, er der arrangeret veterantogskørsel fra Kolding station og en tur på Kolding havn. Det bliver en oprangering med HHJ DL 11 og dertil passende 2 akslede personvogne.
Billetten til udstillingen gælder også som gyldig rejsehjemmel til veterantoget.
SIDSTE NYT
Der er arrangeret bus mellem Bramdrupdamhallerne og Kolding station.
Se nærmere på DMJU's specielle "hjemmeside" om udstillingen:
http://dmjunion.blogspot.com/
Vi ses i Bramdrupdam!
Gert
Billetten til udstillingen gælder også som gyldig rejsehjemmel til veterantoget.
SIDSTE NYT
Der er arrangeret bus mellem Bramdrupdamhallerne og Kolding station.
Se nærmere på DMJU's specielle "hjemmeside" om udstillingen:
http://dmjunion.blogspot.com/
Vi ses i Bramdrupdam!
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg skal være der søndag, hvad med jer andre?bahnfannet skrev:Nice program, jeg glæder mig :)
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1730
- Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Birgit og jeg skal passe Herborg's stand, så kom og prøv "sagen"
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1577
- Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
jeg er der begge dage, på spor0's stand, sammen med JMJK
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital