2 skinne drift

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Pjock
Stationsforstander
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinner
Geografisk sted: Fredericia

Re: 2 skinne drift

Indlæg af Pjock »

hehe er der ik altid fejl på android? ej ok nu må jeg hellere lade være, jeg er iphone/mac mand så android er næsten et fy ord men ja den ser lækker ud, plus der er skinner jeg kan bruge fra start plus et ICE tog som er min store forelskelse næst efter IC3 toget. :)
moppe
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Når du nu har Diesel ICE fra Roco (BR 605), så vil du opleve en kraftig forskel "ned" til den fra PIKO.

Klaus
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Indlæg af Søren »

Jeg kom til at oplyse det forkerte varenummer på overgangslaskerne. Jeg har rettet indlægget, så det nu indeholder det korrekte varenummer + det korrekte billede.

Stadig ingen problemer med overgangen mellem sporene, det var kun varenummeret som var forkert.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Pjock
Stationsforstander
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinner
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Pjock »

Hehe forventer heller ikke at et ICE fra et startsæt er lige så godt som et alene til 3000kr men så kan det køre engang imellem når mindre børn skal lege. :)

ok super de lasker gemmer jeg lige det nr på så jeg kan huske det når/hvis det bliver aktuelt. Tak for infoen. :)
Besvar