Hej alle
Efter en del udfordring med den gang Märklins nye drejeskive og tur-/retur til Märklin et par gange fungere den nu rigtig godt sammen med min CS3
Nu har jeg så i skrivende stunder begyndt at benytte drejeskivens midterspor som kontaktskinne, som den er forberedt til og hvor det er nærliggende at aktivere lydfunktionerne, når et lok kører ind på sporet vha. S88. Her er jeg dog løbet ind i nogle problemer med min hændelse(se billede), som skal udløse funktionerne, da flere af lydfunktionerne ligger på samme adresser og derfor så ikke udløses(!?)og samtidig kan adresserne ikke ændres da disse er en del af en MFX-decoder(se billederne)?
Kan der alligevel gøres noget, så jeg kan komme til at benytte alle lydfunktionerne i forbindelse med en hændelse?
De forskellige lydfunktioner kan i øvrigt fint aktiveres manuelt, men virker ikke i en hændelse på nær lyd 4, som så “blandes” med lyd 3, når denne aktiveres via en hændelse
Ps -hvordan ligger jeg billeder op i Baneforum, så de kan ses??-er løst men forkert rækkefølge-beklager, men jeg håber alligevel på at det er muligt at “se” problemet? Samme adresser(er markeret med rødt) på funktionerne?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Jørgen