Man ikke kan redigere i lokomotivet direkte på CS3 eller i VNC.
Blot til info: VNC og CS3 er det samme du ser blot en kopi af skærmen på din CS3, så det er spild af tid at teste begge dele.
Jeg er enig i betragtningen om, at en ESU-dekoder bedst redigeres på en ESU LokProgrammer, men jeg er ikke enig i formuleringen om, at det er en "storm i et glas vand", at man ikke kan redigere en ESU M4 dekoder på CS3 uden PC. Det udgør et problem for de brugere, som har så få ESU dekodere, at LokProgrammer ikke giver mening, hvis de ikke har CS3 tilsluttet en PC.
Jeg tror også jeg fik skrevet, at det selvfølgelig skal fungere. Når jeg skriver storm i et glas vand, så er det fordi de mange tekniske oplysninger samt indlæg med "ADVARSEL" osv., giver en indikation af alvor, som på ikke står mål med problemet. Det forvirrer de brugere som ikke forstår teknikken, og derfor bliver unødvendigt bekymrede. Brugere, som formentlig slet ikke vil benytte funktionen i sidste ende.
Derudover kan du vel slå mfx fra, og skrive til dekoderen via almindelige CV'er uden en pc. Det burde også fungere.
Så der er en workaround, og ja, det skal selvfølgelig fungere.