Hej ! jeg har fået monteret en ny esu lok pilot 5 i et lokomotiv, min cs3 kan ikke finde den,
. Jeg har været på besøg hos en kammerat der både har en ms2 og cs3 og der var ingen problemer , der meldte den sig selv som mfx på begge stationer , hvad gør jeg forkert på min cs3 ? Den er opdateret. Er det et flueben et sted i centralstationen der mangle eller er forkert ?
Mvh klaus
Esu lok pilot 5
-
- Stationsbetjent
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin c
Esu lok pilot 5
-
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Esu lok pilot 5
Virker andre mfx lokomotiver på din CS3?
Hvis nej, så har du måske slået mfx fra under protokoller i indstillingerne. Det er værd at kontrollere.
Ellers, så sæt loket på, tag nødstoppet, vent 10 sekunder, ophæv nødstoppet og se om det ændrer på noget.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
- Stationsbetjent
Alt virker som det skal på centralstationen . Det er prøvet med stop og start igen , det er også prøvet både på anlæg og programeringssporet uden held, i indstillinger er der flueben både bed mfx mm og dcc ,
Klaus
-
- Stationsbetjent
Problemet er løst , det havde meldt sig selv på et eller andet tidspunkt hvor jeg måske lige havde været opmærksom og var lagt ind i lokomotivlisten under andet , som jeg jo ikke havde makeret at jeg skulle kunne se