Esu lok pilot 5

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
Klaus tømrer
Stationsbetjent
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin c

Esu lok pilot 5

Indlæg af Klaus tømrer »

Hej ! jeg har fået monteret en ny esu lok pilot 5 i et lokomotiv, min cs3 kan ikke finde den,
. Jeg har været på besøg hos en kammerat der både har en ms2 og cs3 og der var ingen problemer , der meldte den sig selv som mfx på begge stationer , hvad gør jeg forkert på min cs3 ? Den er opdateret. Er det et flueben et sted i centralstationen der mangle eller er forkert ?
Mvh klaus

Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Esu lok pilot 5

Indlæg af Søren »

Virker andre mfx lokomotiver på din CS3?

Hvis nej, så har du måske slået mfx fra under protokoller i indstillingerne. Det er værd at kontrollere.

Ellers, så sæt loket på, tag nødstoppet, vent 10 sekunder, ophæv nødstoppet og se om det ændrer på noget.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Klaus tømrer
Stationsbetjent

Indlæg af Klaus tømrer »

Alt virker som det skal på centralstationen . Det er prøvet med stop og start igen , det er også prøvet både på anlæg og programeringssporet uden held, i indstillinger er der flueben både bed mfx mm og dcc ,
Klaus

Klaus tømrer
Stationsbetjent

Indlæg af Klaus tømrer »

Problemet er løst , det havde meldt sig selv på et eller andet tidspunkt hvor jeg måske lige havde været opmærksom og var lagt ind i lokomotivlisten under andet , som jeg jo ikke havde makeret at jeg skulle kunne se

Besvar