Hej.
Jeg har store problemer med mim Drejeskive 74862, jeg tror jeg har fået låst skiven, men hvordan får jeg låst drejeskiven op.
Vejledningen siger at jeg skal trykke på symbol nr2 fra oven (input - 6021/CS2), men jeg har en CS3+, hvor finder jeg knappen/symbolet?
MVH John
Drejeskive CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 263
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Drejeskive CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 263
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Drejeskive CS3+
Jeg har lavet en ring omkring den knap jeg leder efter. PDF fil næsten nede i bunden.
- Vedhæftede filer
-
- bc538e9410745728db295ff0be966e2a1727252865.pdf
- (6.5 MiB) Downloadet 34 gange
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 263
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Drejeskive CS3+
Hej.
Jeg har store problemer med min Märklin drejeskive 74862, den dreje, men sætter sig fast, jeg har skiftet den tomme og de der har spor til skiven. Intet hjælper. Jeg har også brugt en bordplade lavet hul og sat skinnerne fast. Jeg vil gerne have svar på to spørgsmål, er der en der kan hjælpe mig, jeg bor på Amager. Hvis jeg køber en anden skive et andet mærke kan den erstatte Märklin Skive, den skal kunne bruge min CS3+ og Windigipet.
Mvh John
-
Godsbanen
- Lokomotivfører
- Indlæg: 355
- Tilmeldt: 28 mar 2019, 01:05
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Drejeskive CS3+
Der er en længere officiel videoserie omkring drejeskiven. Video 2 viser hvordan den bruges med CS3. Knappen som du leder efter ses ikke i videoen.
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5450
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Drejeskive CS3+
Jeg har store problemer med min Märklin drejeskive 74862, den dreje, men sætter sig fast...
Hvis skiven sætter sig fast, så kontroller, at du har styr på de tapper der indikerer om et spor er et blindspor eller et depotspor.
Tappen kan sidde på to måder, men må KUN sidde på én måde. Hvis den vender forkert, vil skiven sætte sig fast.
Det er beskrevet i manualen:
Når du har kontrolleret dette, og hvis det stadig ikke fungerer, så kontroller at pladen er FULDSTÆNDIG lige. Hvis den bøjer eller lignende, så skiven sidder ujævnt, så kan det også påvirke dens evne til at dreje.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 263
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Drejeskive CS3+
Hej Søren.
Tapperne sidder som de skal, er checket, skiven er lagt på en bord plade, sidder helt lige. Jeg har skruet tilslutningsskinnerne fast, der efter har jeg sat det hele fast på min bane. Alligevel kører den dårligt.
Mvh John
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5450
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Drejeskive CS3+
Tilbage til forhandleren med den.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/