Model Railroader Magazine

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Model Railroader Magazine

Indlæg af Søren »

Hejsa

Selvom de færreste herinde, hvis overhovedet nogen, kører amerikansk modeljernbane, så vil jeg alligevel godt slå et slag for Model Railroader Magazine. Jeg har abonneret på bladet i snart to år og jeg synes det indeholder mange spændende artikler og how-tos. Med et abonnement hører også adgang til deres hjemmeside med masser af videomateriale, som supplerer artiklerne. Jeg oplever ofte, at jeg bruger mere tid på deres hjemmeside end på deres blad. Hvis du savner info om modeltog (andet end dansk) og kvalitets tips og tricks som ikke er på tysk, så kig på Model Railroader. Det er tilmed billigere end alle de andre.

I erkendelse af at mange er glade for videoer prøver de et nyt koncept i 2013: MR Video Plus. Det er basalt set abonnement på HD videoer om modeljernbane og tips og tricks. Jeg synes det lyder interessant. http://mrr.trains.com/mrvpromo/

Udover Model Railroader abonnerer jeg på:
- Modeleisenbahn Report (men regner med at stoppe det)
- Märklin Magazin (via Trix Club)

Hvilke blade abonnerer I på?

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gert
Lokomotivfører
Geografisk sted: Aalborg

Re: Model Railroader Magazine

Indlæg af gert »

Det eneste blad, jeg spenderer penge på, er "Lokomotivet".
Så er der de gratis internetbaserede skrifter.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
SteamPunkLolcat
Godsforvalter
Skinnesystem: Peco code 75
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af SteamPunkLolcat »

Selvom de færreste herinde, hvis overhovedet nogen, kører amerikansk modeljernbane, så vil jeg alligevel godt slå et slag for Model Railroader Magazine.
Der er i hvert fald en som kører amerikansk:-)

Jeg abonnerer på Model Railroader og det gratis Modelrailroad Hobbyist Magazine. Derudover køber jeg det tyske MIBA hver måned hos den lokale bladpusher.

MVH Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

bygger01
Lokomotivfører
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Indlæg af bygger01 »

J&B Rail har givet Spor & Baner en periode mere, men vi er ikke 100% tilfredse, så derfor vil vi også prøve Miba i et ½ år ( og så fik vi et vingesignal oven i, så prisen blev meget rimelig )

Og via mail kommer også ( gratis ) Model Railroad Hobbyist Magazine ( mrhnews@mrhmag.com

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

Besvar