Model Railroader Magazine
-
Søren
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Model Railroader Magazine
Hejsa
Selvom de færreste herinde, hvis overhovedet nogen, kører amerikansk modeljernbane, så vil jeg alligevel godt slå et slag for Model Railroader Magazine. Jeg har abonneret på bladet i snart to år og jeg synes det indeholder mange spændende artikler og how-tos. Med et abonnement hører også adgang til deres hjemmeside med masser af videomateriale, som supplerer artiklerne. Jeg oplever ofte, at jeg bruger mere tid på deres hjemmeside end på deres blad. Hvis du savner info om modeltog (andet end dansk) og kvalitets tips og tricks som ikke er på tysk, så kig på Model Railroader. Det er tilmed billigere end alle de andre.
I erkendelse af at mange er glade for videoer prøver de et nyt koncept i 2013: MR Video Plus. Det er basalt set abonnement på HD videoer om modeljernbane og tips og tricks. Jeg synes det lyder interessant. http://mrr.trains.com/mrvpromo/
Udover Model Railroader abonnerer jeg på:
- Modeleisenbahn Report (men regner med at stoppe det)
- Märklin Magazin (via Trix Club)
Hvilke blade abonnerer I på?
Selvom de færreste herinde, hvis overhovedet nogen, kører amerikansk modeljernbane, så vil jeg alligevel godt slå et slag for Model Railroader Magazine. Jeg har abonneret på bladet i snart to år og jeg synes det indeholder mange spændende artikler og how-tos. Med et abonnement hører også adgang til deres hjemmeside med masser af videomateriale, som supplerer artiklerne. Jeg oplever ofte, at jeg bruger mere tid på deres hjemmeside end på deres blad. Hvis du savner info om modeltog (andet end dansk) og kvalitets tips og tricks som ikke er på tysk, så kig på Model Railroader. Det er tilmed billigere end alle de andre.
I erkendelse af at mange er glade for videoer prøver de et nyt koncept i 2013: MR Video Plus. Det er basalt set abonnement på HD videoer om modeljernbane og tips og tricks. Jeg synes det lyder interessant. http://mrr.trains.com/mrvpromo/
Udover Model Railroader abonnerer jeg på:
- Modeleisenbahn Report (men regner med at stoppe det)
- Märklin Magazin (via Trix Club)
Hvilke blade abonnerer I på?
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
gert
- Lokomotivfører
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Model Railroader Magazine
Det eneste blad, jeg spenderer penge på, er "Lokomotivet".
Så er der de gratis internetbaserede skrifter.
Gert
Så er der de gratis internetbaserede skrifter.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
SteamPunkLolcat
- Godsforvalter
- Skinnesystem: Peco code 75
- Geografisk sted: Haderslev
Der er i hvert fald en som kører amerikansk:-)Selvom de færreste herinde, hvis overhovedet nogen, kører amerikansk modeljernbane, så vil jeg alligevel godt slå et slag for Model Railroader Magazine.
Jeg abonnerer på Model Railroader og det gratis Modelrailroad Hobbyist Magazine. Derudover køber jeg det tyske MIBA hver måned hos den lokale bladpusher.
MVH Morten Strårup
K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.
Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
J&B Rail har givet Spor & Baner en periode mere, men vi er ikke 100% tilfredse, så derfor vil vi også prøve Miba i et ½ år ( og så fik vi et vingesignal oven i, så prisen blev meget rimelig )
Og via mail kommer også ( gratis ) Model Railroad Hobbyist Magazine ( mrhnews@mrhmag.com
Og via mail kommer også ( gratis ) Model Railroad Hobbyist Magazine ( mrhnews@mrhmag.com
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).