Det kan jeg godt give dig ret i. Det er selvfølgelig meningen, at der skal køres højrekørsel og at yderste spor er til opadkørende kørsel - Det vil dog betyde, at jeg ville køre direkte ind i opstillingsristen, hvis ikke de 4 skifter var der. Dette ville normalt ikke være et problem, men da helixen vil blive placeret i det tilstødende lokale og derimod skal køre igennem et hul i væggen for at kunne køre ind på anlægget, kan man ikke se, at der kommer en stamme før, den reelt er inde på risten - derfor har jeg valgt at køre venstrekørsel, når man kommer ind til 'Nederby' - Hvis jeg ville lade indkørselssporet køre af højre spor bagom risten, skulle jeg bruge hele den plads, der er markeret yderst til venstre nederst på sporplanen for at vende stammen - der sidder der en radiator i vejen.bqg skrev:I det nederste lag har du indsat 4 sporskifter umiddelbart før helixen, jeg går ud fra, at du ikke vil køre op og ned af samme spor, så er de overflødige.
Der kunne være mere gavn af sporskifterne i mellemste lag, så du kunne køre op og ned lige meget hvad ende af mellemby du kører ud fra.
Jeg prøver lige at ændre helixen, så den kører den modsatte vej rundt.