Hej
Har nu fået min nyanskaffelse "Sølvpilen" til at køre fint på banen, og også at reagere på bremsemoduler.
Jeg har dog nogle steder på banen stadigvæk det gode gamle system tænd/sluk for strømmen i en skinne fx på skyggebanegården.
Det jeg ønsker, er at lokomotivet ikke farer frem, når den får kør, men starter som normalt med lidt lyd så en stille start jvf. accellerations-parameteren.
Findes der et cv til det?
Og et tillægsspørgsmål: min anden MA - Roco 69063 har vist nok kun en loksound 2.0 indbygget. Det kører fint og kan indstilles via min CS3. Men det ser ikke ud til, at min Lok-programmer har det så godt med Loksound 2.0. 3.5 som min sølvpil har går fint.