Søgningen gav 53 resultater

af TT-tog
02 aug 2014, 08:49
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: Vallejo Air farver til din airbrush
Svar: 14
Visninger: 9534

Re: Vallejo Air farver til din airbrush

Hej med jer..

Jeg har og bruger BILTEMA`s kompressor og den er ganske udmærket og den kan jeg godt anbefale..

mvh

Thomas Thomsen
af TT-tog
25 dec 2013, 19:33
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Årets julegaver, 2013
Svar: 9
Visninger: 6937

Re: Årets julegaver, 2013

Hej med jer..

Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...

mvh

Thomas
af TT-tog
29 sep 2013, 18:33
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: F-mskinen
Svar: 2
Visninger: 2196

Re: F-mskinen

Hej med dig Gert..

Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....

med venlig toghilsen :) :)

Thomas
af TT-tog
23 aug 2013, 16:00
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Dioder og modstande
Svar: 8
Visninger: 5664

Re: Dioder og modstande

larsen skrev:Det lyder godt, moppe, der er efterhånden så meget at finde rundt omkring, at det efterhånden kan være uoverskueligt at finde et bestemt emne, selv ved brug af hjælpefunktionen.
Kan da kun sige, "skide godt Egon"
Ganske god ide...
af TT-tog
07 apr 2013, 20:23
Forum: Alt om de rigtige jernbaner
Emne: oprangering 24 Mz 1452
Svar: 3
Visninger: 2664

Re: oprangering 24 Mz 1452

Hej med jer..

Det er da fantastisk at se så gammel en maskine som stadig bliver ved med at køre..selvom de jo oser en del 8-)

med venlig jernbanehilsen

Thomas
af TT-tog
04 apr 2013, 17:50
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: Patinering
Svar: 2
Visninger: 2250

Re: Patinering

Hej med jer

Så har jeg patineret 7 stk. Pb vogne som skal bruges til diorama konkurencen i Køge i weekenden.. 8-)
Der er lavet kulrester i alle vognene..

med venlig toghilsen

Thomas
af TT-tog
01 apr 2013, 21:16
Forum: Alt om de rigtige jernbaner
Emne: Jernbanebroen i Aaalborg
Svar: 6
Visninger: 3610

Re: Jernbanebroen i Aaalborg

Erik Olsen skrev:
bygger01 skrev:Er et indlæg fra Banedanmark meget mere sanddruelig end Stiften
Du har ikke linket til en artikel i Stiftstidende, så vi har kun dit ord for det.

Hej med jer...

Kunne det ikke være en aprils-nar.... 8-)

mvh

Thomas
af TT-tog
25 mar 2013, 14:45
Forum: Alt om modeljernbaner
Emne: Patinering
Svar: 2
Visninger: 2250

Patinering

Hej med jer allesammen... Dette emne kommer op i diverse fora, men har valgt at vise hvad det er jeg går og pusler med. Jeg er først og fremmes modelbygger og har ikke ret stort kendskab til elektronik.. Jeg mener godt at jeg har fundet melodien med henhold til at patinere.. Jeg har valgt at starte ...
af TT-tog
17 mar 2013, 22:58
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Patingering af Hobbytrades D-maskine
Svar: 16
Visninger: 10026

Re: Patingering af Hobbytrades D-maskine

hej, ser skidegodt ud. Når der så er brugt matlak, er der nok bare ikke nogen fortrydelses ret...!? Pensel eller airbrush på farver, eller kun pulverfarver ? Jesper Hej med dig Når jeg patinere er det altid med airbrush og slutter af med klar matlak. Dette med den matte lak er et vidunder midel som...
af TT-tog
17 mar 2013, 16:08
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Patingering af Hobbytrades D-maskine
Svar: 16
Visninger: 10026

Re: Patingering af Hobbytrades D-maskine

hej, ser skidegodt ud. Når der så er brugt matlak, er der nok bare ikke nogen fortrydelses ret...!? Pensel eller airbrush på farver, eller kun pulverfarver ? Jesper Hej med dig Når jeg patinere er det altid med airbrush og slutter af med klar matlak. Dette med den matte lak er et vidunder midel som...