Hej med jer..
Jeg har og bruger BILTEMA`s kompressor og den er ganske udmærket og den kan jeg godt anbefale..
mvh
Thomas Thomsen
Søgningen gav 53 resultater
- 02 aug 2014, 08:49
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: Vallejo Air farver til din airbrush
- Svar: 14
- Visninger: 9534
- 25 dec 2013, 19:33
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: Årets julegaver, 2013
- Svar: 9
- Visninger: 6937
Re: Årets julegaver, 2013
Hej med jer..
Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...
mvh
Thomas
Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...
mvh
Thomas
- 29 sep 2013, 18:33
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: F-mskinen
- Svar: 2
- Visninger: 2196
Re: F-mskinen
Hej med dig Gert..
Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....
med venlig toghilsen :) :)
Thomas
Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....
med venlig toghilsen :) :)
Thomas
- 23 aug 2013, 16:00
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Dioder og modstande
- Svar: 8
- Visninger: 5664
Re: Dioder og modstande
Kan da kun sige, "skide godt Egon"larsen skrev:Det lyder godt, moppe, der er efterhånden så meget at finde rundt omkring, at det efterhånden kan være uoverskueligt at finde et bestemt emne, selv ved brug af hjælpefunktionen.
Ganske god ide...
- 07 apr 2013, 20:23
- Forum: Alt om de rigtige jernbaner
- Emne: oprangering 24 Mz 1452
- Svar: 3
- Visninger: 2664
Re: oprangering 24 Mz 1452
Hej med jer..
Det er da fantastisk at se så gammel en maskine som stadig bliver ved med at køre..selvom de jo oser en del 8-)
med venlig jernbanehilsen
Thomas
Det er da fantastisk at se så gammel en maskine som stadig bliver ved med at køre..selvom de jo oser en del 8-)
med venlig jernbanehilsen
Thomas
- 04 apr 2013, 17:50
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: Patinering
- Svar: 2
- Visninger: 2250
Re: Patinering
Hej med jer
Så har jeg patineret 7 stk. Pb vogne som skal bruges til diorama konkurencen i Køge i weekenden.. 8-)
Der er lavet kulrester i alle vognene..
med venlig toghilsen
Thomas
Så har jeg patineret 7 stk. Pb vogne som skal bruges til diorama konkurencen i Køge i weekenden.. 8-)
Der er lavet kulrester i alle vognene..
med venlig toghilsen
Thomas
- 01 apr 2013, 21:16
- Forum: Alt om de rigtige jernbaner
- Emne: Jernbanebroen i Aaalborg
- Svar: 6
- Visninger: 3610
Re: Jernbanebroen i Aaalborg
Erik Olsen skrev:Du har ikke linket til en artikel i Stiftstidende, så vi har kun dit ord for det.bygger01 skrev:Er et indlæg fra Banedanmark meget mere sanddruelig end Stiften
Hej med jer...
Kunne det ikke være en aprils-nar.... 8-)
mvh
Thomas
- 25 mar 2013, 14:45
- Forum: Alt om modeljernbaner
- Emne: Patinering
- Svar: 2
- Visninger: 2250
Patinering
Hej med jer allesammen... Dette emne kommer op i diverse fora, men har valgt at vise hvad det er jeg går og pusler med. Jeg er først og fremmes modelbygger og har ikke ret stort kendskab til elektronik.. Jeg mener godt at jeg har fundet melodien med henhold til at patinere.. Jeg har valgt at starte ...
- 17 mar 2013, 22:58
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: Patingering af Hobbytrades D-maskine
- Svar: 16
- Visninger: 10026
Re: Patingering af Hobbytrades D-maskine
hej, ser skidegodt ud. Når der så er brugt matlak, er der nok bare ikke nogen fortrydelses ret...!? Pensel eller airbrush på farver, eller kun pulverfarver ? Jesper Hej med dig Når jeg patinere er det altid med airbrush og slutter af med klar matlak. Dette med den matte lak er et vidunder midel som...
- 17 mar 2013, 16:08
- Forum: Medlemmernes Galleri
- Emne: Patingering af Hobbytrades D-maskine
- Svar: 16
- Visninger: 10026
Re: Patingering af Hobbytrades D-maskine
hej, ser skidegodt ud. Når der så er brugt matlak, er der nok bare ikke nogen fortrydelses ret...!? Pensel eller airbrush på farver, eller kun pulverfarver ? Jesper Hej med dig Når jeg patinere er det altid med airbrush og slutter af med klar matlak. Dette med den matte lak er et vidunder midel som...